civilna-zastita-mup 145433

 

S obzirom da je uočena različita primjena Odluke o dopuni Odluke o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u Republici Hrvatskoj, u odnosu na potpisivanje i dostavljanje sporazuma o zajedničkom obavljanju poslova civilne zaštite, dostavljamo Vam uputu radi ujednačavanju postupanja i otklanjanja pogrešnog postupanja.

- Sporazumi se mogu potpisati za dvije ili više jedinica lokalne samouprave koje su prostorno povezane u jedinstvenu cjelinu i koje pripadaju istom geografskom području i dijele zajedničke rizike.
- Sporazume, na temelju odluka predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave, potpisuju izvršna tijela jedinica lokalne samouprave (gradonačelnici i načelnici).
- Zaključene sporazume jedinice lokalne samouprave dostavljaju županijskim stožerima civilne zaštite
- Prije dostave Ravnateljstvu civilne zaštite županijski stožeri civilne zaštite dužni su provjeriti jesu li svi sporazumi potpisani i ovjereni od strane ovlaštenih osoba svih jedinica lokalne samouprave koje su potpisnici sporazuma, te procijeniti dopušta li trenutna epidemiološka situacija na području županije kretanje sukladno potpisanim sporazumima.
- Svaki županijski stožer je dužan prikupiti sve zaključene sporazume s područja svoje nadležnosti i zajedno s procjenom epidemiološke situacije dostaviti Ravnateljstvu civilne zaštite (na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.).
- Ravnateljstvo civilne zaštite sve sporazume i procjene epidemiološke situacije koje dostave županijski stožeri civilne zaštite dostavlja Stožeru civilne zaštite Republike Hrvatske koji ih razmatra i odlučuje o dostavi Ravnateljstvu policije.
- Ravnateljstvo policije započinje postupanje sukladno zaključenim sporazumima nakon što im propisno dostavljene sporazume dostavi Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske.

Također, skreće se pozornost da sporazume mogu zaključiti samo jedinice lokalne samouprave koje su prostorno povezane u jedinstvenu cjelinu i koje pripadaju istom geografskom području te dijele zajedničke rizike.

 

DJI 0048Općina Rešetari je u fazi implementacije Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava Europske unije za provedbu projekta „Izgradnja i opremanje reciklažnog dvorišta u Rešetarima", odobrenog prema Javnom pozivu za dostavu projektnih prijedloga „Građenje reciklažnih dvorišta". Projekt sufinancira Europska unija iz Kohezijskog fonda, Konkurentnost i kohezija, zaštita okoliša.

-Završeni su radovi na izgradnji i opremanju reciklažnog dvorišta Rešetari. Pokreće se procedura potrebna za ishođenje uporabne dozvole, nakon čega će upravljanje objektom preuzeti Odlagalište d.o.o., Nova Gradiška. Također, u narednom razdoblju do potpunog završetka projekta uslijedit će edukacija djelatnika reciklažnog dvorišta i informiranje javnosti o korištenju i ulozi reciklažnog dvorišta u sustavu gospodarenja otpadom – poručio je načelnik općine Rešetari Zlatko Aga.

Svrha projekta je povećati stopu odvojenog prikupljanja komunalnog otpada i smanjiti količine otpada koji se odlaže na odlagališta. Najvažniji dio projekta bila je izgradnja, opremanje i funkcioniranje reciklažnog dvorišta, a sada slijede edukativne aktivnosti i upoznavanje građana s novim načinom odlaganja otpada. Cilj projekta je osigurati odvojeno prikupljanje komunalnog otpada na području Općine Rešetari, gradnjom i opremanjem reciklažnog dvorišta (Rešetari) u svrhu povećanja stope odvojenog prikupljanja komunalnog otpada i smanjenja količina otpada koji se odlaže na odlagališta te rješavanje problema nepropisnih odlagališta.

- Ovo reciklažno dvorište prvo je na širem području zapadnog dijela županije, a sinoćnjim puštanjem vanjske rasvjete završeni su u potpunosti građevinski radovi i opremanje istoga- s ponosom je naglasio načelnik općine Rešetari Zlatko Aga sa svojim suradnicima te je u svim nedaćama pandemije korona virusa i u danima nadolazećih blagdana Uskrsa ipak ovo lijepi poklon za sve mještane Rešetara.

Projekt vrijednosti 5.110.000,00 kn, 85% financiranim od EU i 15% iz proračuna Općine Rešetari je pokazao uspješnost čelnih ljudi u provedbi EU projekta.

propusnice2Na inicijativu načelnika Općina Rešetari i Cernik, nakon potvrde ministra Božinovića o aktivaciji članka 18. Zakona o civilnoj zaštiti, prema kojem se dvije ili više općina jedinica lokalne samouprave mogu zajednički organizirati za obavljanje poslova civilne zaštite iz svog samoupravnog djelokruga, pa tako i zaustaviti bespotrebno izdavanje propusnica za građane susjednih općina i grada i stvaranja kaotične situacije prilikom izdavanja propusnica, a posebno kontroli samih građana od policijskih službenika u ovako uskom području, Stožer civilne zaštite Nove Gradiške odbio je prijedlog općina po traženom problemu.

Tako se našim građanima općina Rešetari i Cernik ne dozvoljava kretanje gradom bez Propusnica nadležnih Stožera CZ kroz područje Nove Gradiške za potrebe iz vitalnih i obiteljskih razloga kretanja unutar navedenih jedinica lokalne samouprave.

Bespredmetno je išta reći pošto je Nacionalni stožer dopustio takvu mogućnost, kao i sam ministar. Stožer grada se izjasnio kako se boji građana općina da im ne donesu virus u grad. Nadamo se da građani općina Rešetari i Cernik nisu manje vrijedni ili neodgovorniji od drugih građana pa tako i grada Nove Gradiške.

Odluka o dopuni Odluke o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u Republici Hrvatskoj

PRIJEDLOG SPORAZUMA O ZAJEDNIČKOM KOORDINIRANJU STOŽERA GRADA I OPĆINA

DOPIS U VEZI SPORAZUMA O ZAJEDNIČKOM STOŽERU

civilna-zastita-mup 145433


Poštovani građani sutra 10.4. 2020. na Veliki petak Općina Rešetari će raditi do 11:00 sati, te se svi građani sa zahtjevom za propusnice mogu javiti do 9:00 sati u Općini Rešetari, kako bi im ista bila izdana do 11:00 sati.

U subotu 11.4., nedjelju 12.4. i ponedjeljak 13.4.2020. Stožer civilne zaštite Općine Rešetari neće izdavati propusnice građanima na urudžbenom prijemu Općine Rešetari, osim e-propusnice zatražene putem sustava e-građani, koji će biti na raspolaganju građanima cijelo blagdansko vrijeme, te će se izdavati propusnica.

Načelnik Stožera civilne
zaštite Općine Rešetari
Željko Kolaković

Načelnik Općine Rešetari
Zlatko Aga

 

Općina Rešetari
Načelnik: Zlatko Aga 

 

Adresa: Ulica Vladimira Nazora 30 
35403 Rešetari 

Telefon: (035) 367 296 
Računovodstvo: (035) 333 111 

resetari.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. saznajte više...