radne-biljezniceRODITELJI UČENIKA OD 1. DO 8. RAZREDA!

Podnesite zahtjev za nadoknadu troškova za radne bilježnice i mape

Općina Rešetari poziva sve roditelje učenika od 1. do 8. razreda osnovnih škola (koji imaju prebivalište na području općine Rešetari) da podnesu zahtjev za financiranje nabave troškova mapa za likovnu kulturu i radnog materijala za izvođenje vježbi i praktičnog rada za tehničku kulturu.

Općina će im te troškove nadoknaditi u visini zakonom propisanog novčanog limita za radne bilježnice (koji je određen Zakonom o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima) te im pokriti troškove nabave mapa za likovnu kulturu i radnog materijala za izvođenje vježbi i praktičnog rada za tehničku kulturu.

Roditelji za to trebaju popuniti Obrazac u privitku, koji mogu preuzeti u Općini Rešetari, V. Nazora 30, Rešetari ili na web stranici općine Rešetari www.resetari.hr ili u osnovnim školama u Rešetarima i Adžamovcima.

mrd-OBAVIJEST KORISNICIMA-

Komunalna tvrtka Odlagalište d.o.o. u suradnji sa Općinom Rešetari, a na osnovi Uredbe o gospodarenju komunalnim otpadom omogućit će svojim korisnicima korištenje usluge MOBILNOG RECIKLAŽNOG DVORIŠTA (u daljnjem tekstu MRD).

Što je „Mobilno reciklažno dvorište (MRD) ?

MRD je pokretna jedinica- prikolica koja služi odvojenom prikupljanju i skladištenju manjih količina iskoristivih i problematičnih vrsta otpada iz kućanstva. Služi za prikupljanje 26 različitih vrsta otpada: staklo, tekstil, el. otpad, baterije, lijekovi, boje, lakovi, žarulje, otpadna ulja i njihova ambalaža, jestiva ulja, pesticidi, kiseline, lužine i dr. MRD je pod nadzorom našeg djelatnika od kojega možete dobiti podrobnije informacije o vrstama otpada koje se mogu predati i načinu funkcioniranja istog.

MRD nalazit će se tri puta godišnje u svakom naselju vaše općine, a o rasporedu za 2020.g. bit će te na vrijeme obaviješteni putem letaka, medija te internet stranica Općine i tvrtke Odlagalište d.o.o.

Raspored i lokacije prvog postavljanja u Općini Rešetari :

civilna-zastita-mup 145433Stožer civilne zaštite RH donio je odluke o nužnoj mjeri obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-1, od 13. srpnja 2020, a organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od sto sudionika obvezni su teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektronìčke pošte županijskog centra 112, najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja, dostaviti obavijest o održavanju okupljanja, sa svrhom, mjestom, danom i vremenom održavanja okupljanja.

Maske za lice ili medicinske maske obvezni su koristiti: zaposlenici zdravstvenih ustanova i osobe koje dolaze u posjet pacijentima, ako su posjete dopuštene vozači, ostali zaposlenìci u prijevoznim sredstvima javnog prometa i putnici u javnom prometu, zaposlenici u trgovačkoj djelatnostikupci za vrijeme boravka u prodavaonicama, zaposlenici u ugostiteljskoj djelatnosti koju dolaze u kontakt s gostima ili sudjeluju u posluživanju i pripremi jela, pića i napitaka i druge osobe koje na to posebnim uputama i preporukama obveže Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

POVEZANI DOKUMENTI

• Odluka - maske.pdf

• Odluka-organizacija okupljanja.pdf

ugovor-rasvjeta1Jučer, 13.07.2020. godine u općinskoj vijećnici Općine Rešetari svečano je potpisan ugovor o modernizaciji javne rasvjete između Općine Rešetari i tvrtke ELEKTRO-CENTAR d.o.o., Đakovo. Ugovor su potpisali načelnik općine Rešetari Zlatko Aga i predstavnik tvrtke Elektro-centar d.o.o. gosp. Petar Prodanović, uz nazočnost gđe Milke Perković, predsjednice Općinskog vijeća Općine Rešetari i gđe Senke Vranić, vlasnice konzultantskog obrta Sintagma iz Nove Gradiške.

Nadzor nad provođenjem radova modernizacije javne rasvjete provodit će tvrtka DORS PROJEKT d.o.o. iz Čakovca. Projekt je vrijedan 2,4 milijuna kuna i financirat će se kreditom HBOR-a na 10 godina s kamatom 0,1 %.

Ovim projektom postojeća javna rasvjeta zamijenit će se novom LED rasvjetom. Osim zaštite okoliša i svjetlosnog onečišćenja ovim projektom planira se i ušteda u općinskom proračunu zbog znatno manje potrošnje električne energije i smanjena troškova održavanja. Rok za završetak projekta je 120 dana od uvođenja u posao.

javni-uvid-polj-zemSukladno članku 29. stavku 5. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (NN br. 20/18) Općina Rešetari objavljuje
OBAVIJEST

O POČETKU JAVNOG UVIDA U PRIJEDLOG ISPRAVKA PROGRAMA RASPOLAGANJA POLJOPRIVREDNIM ZEMLJIŠTEM U VLASNIŠTVU REPUBLIKE HRVATSKE NA PODRUČJU OPĆINE REŠETARI

Prijedlog Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske na području Općine Rešetari , ispravljen na temelju očitovanja Ministarstva poljoprivrede od 20. veljače 2020. godine) izložiti će se na javni uvid u razdoblju od 8. srpnja 2020. godine do 23. srpnja 2020. godine u sjedištu općine Rešetari, Vladimira Nazora 30, 35400 Nova Gradiška.
Uvid u prijedlog Programa, s popratnom dokumentacijom može se izvršiti u vremenu od 8. srpnja do 23. srpnja 2020. godine radnim danom od 9:00 h – 14:30 h u prostoru Općine Rešetari, Vladimira Nazora 30, Rešetari.
Program je također objavljen na internetskoj stranici Općine Rešetari (www,resetari.hr).
Zainteresirane osobe mogu dati prigovore na prijedlog Programa najkasnije do isteka roka javnog uvida (23. srpnja 2020. godine)
O svim prigovorima odlučit će Općinsko vijeće Općine Rešetari u roku od 30 dana.
Prigovori na prijedlog Programa moraju biti napisani čitko, uz navođenje imena, prezimena i adrese podnositelja te se dostavljaju u Pisarnicu Općine Rešetari ili poštom.

Poziv na javni uvid prijedloga Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu države na području Rešetari možete preuzeti ovdje.
Prijedlog Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za područje Općine Rešetari možete preuzeti ovdje.

PRILOG / TABLICA

Općina Rešetari
Načelnik: Zlatko Aga 

 

Adresa: Ulica Vladimira Nazora 30 
35403 Rešetari 

Telefon: (035) 367 296 
Računovodstvo: (035) 333 111 

resetari.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. saznajte više...